fredag 23 oktober 2009

Ett sällsynt exemplar

Vilken mysig fredag jag har haft!

Min sista lektion bestod av en 50 min lång konditionsträning, och går man in för idrotten så blir man verkligen helt slut där efter. På det mötte jag senare upp Moa för att faktiskt gå till Simhallen för att ha ytterligare lite träning. Efter en timme där kände vi oss riktigt duktiga och åkte sedan ut till stallet.

Lilltott och jag taggade med att käka morötter, imorgon vankas det tävling på hemmaplan! Laget består av mig, Johanna, Mimmi & min tränare Vickan, heja oss! Även på söndag ska jag vara med och tävla, då hoppar jag två 110-klasser , varav 1 Avd A.

Nu om bara en halvtimme kör Felice & Charlies buss in i Västervik, och nu väntas en mysig middag med familjen. Wickan är även påväg hit, kan det sluta bättre?
Hoppas ni alla har haft en lika mysig fredag som jag har!
bilden är tagen våren 08
"And so we talked all the night about the rest of our life, where we're gonna be when we're turn 25.
I keep thinking times will never changes. Keep on thinking t´hings will never be the same"

1 kommentar: