söndag 8 november 2009

Back on track!

ah, gud ni fattar inte hur trötta mina ben är nu! 2-dagars Louise Haaga-träning, och en lördagkväll spenderad med att gå, gå & gå.

Träningen igår gick sådär, det var så otroligt jobbigt och Lilltott blir så "het" när hon blir trött, men hon redde ut det rätt bra ändå. Idag så gick det däremot jättebra, hästen skötte det super! Det är bara jag som ska nöta lite extra på min sits då jag gärna skjuter fram överlivet väldigt mycket över hindrena. Men, det är ändå kul att ha ett mål att klara av tills nästa tränings om är i December.

Igår så skulle jag & Clara iväg till Linus. Vi trodde ju såklart att han bodde vid fågelbäret, men icke. Så när vi hade börjat gått så fick vi reda på att han bodde vid kvännaren. Vi mötte Gustav & tog en promenad dit, var där max en halvtimme, och gick sedan hem igen. Usch för att ha ont i benen!


Här är filmen när vi hoppade banan tidigare idag. Lilltott är sååå fin! Igår gick hon ungefär 10 gånger så fort, eller det var 10 gånger så svårt att hålla henne. Ni som är insatta i de kanske förstår, hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar