söndag 25 oktober 2009

fail bea, fail lilltott

Tävlingen idag nämner vi inga kommentarer om, hmm. Om jag är på lite bättre humör imorgon så lägger jag in filmen från en av klasserna idag, men då ska jag vara jäääkligt glad, heh..
Något som är extra värt att nämna är att Johanna vann 3 av 3 starter i helgen, där också 1 täcke & 1000 kr. GRATTIS!
Förövrigt så har jag under dagen gjort följande:
  • Stimmat runt som aldrig förr med en viss syster, själsfrände & bästa vän Johanna Östlund i stallet.
  • Ridit en halft galen häst vid namn Junker, som är outbildad i hoppningen som jag nu ska börja träna.
  • Stressad för att vara hemma hos min farmor klockan 5, då halva min släkt var där för att fira födelsedagar.
  • Kommit i precis rätt tid hem till Moa för att få tillbringa världens mysigaste Söndagskväll tillsammans med Moa & Josse. Men scones och hela baletten!

Och nu ska jag krypa ner i sängen med några SATC-avsnitt, imorgon så tillbringar jag förmiddagen med Felice på stan för lite shopping, JAG HAR LÄNGTAT!

På kvällen ska jag skrämma barn ute i stallet på spöknatten,

seems to be great! Beatrice

Josse-fixarn, bäst i alla lägen!

sötaste ungen, sämsta mobilkameran

2 kommentarer: