måndag 26 oktober 2009

Min förmiddag med Felice

Nu är vi tillbaks efter en förmiddag på stan. Vi har inhandlat oss en hel del nytt, lite synd att Felice bor i Uppsala, och att vi inte längre kan dela på kläderna. Hon köpte också ett par skitsnygga skor som jag är lite inne på att köpa likadana, men vi får väl se hur ekonomin ligger till efter allt jag har planerat att köpa. På torsdag ska jag fara iväg till Kalmar för att handla lite också, men sen måste jag verkligen spara mina pengar till Stockholmsresan jag ska iväg på i slutet av November.
Nej, nu måste jag skynda mig. Ska iväg och jobba lite, sedan hittar ni mig som "spöke" i hagarna ute i Målserum.
Keep shining, beatrice
Så här såg vi ut idag.
Felice har sin topp från H&M & hennes grymt snygga skinnleggings från gina tricot.
Jag har till min jeans en stickad tröja & min pälsväst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar