torsdag 29 oktober 2009

I got that rock 'n roll, that future flow

Puh, nu har jag testat alla kläder. Nu är det bara det här med att försöka mosa in dom i garderoben. Ska jag ta det med våld, eller helt enkelt försöka rensa ut lite för att få plats med de nya? "Bea, du kan inte ha separationsångest för dina kläder? / Felice" Men jo! Det måste man få ha. Jag tycker faktiskt att det är lite sorgligt att slänga, för tänk den dagen man kommer på " Tänk om jag inte hade slängt den, och den.. OCH den..). Nu har jag allafall fått med min mamma på att bygga ut min garderob till en "gå-in-i-garderob". Pappppaa ? *Blink-blink*
Jag vet ju att min älskade mamma läser bloggen, så tack tack tack för allt. Du är världens bästa! :)
Här kommer iallafall lite bilder på lite av de jag köpte. Jag blev väldigt nöjd, nu ska jag se till att använda allt också!
Ännu ett par nya jeansleggings, men dom är ju så sjukt mycket skönare än vanliga jeans! Nu har jag köpt till mig så jag har alla färger nästan


Lite stallkläder, men visst var den rosa västen skapligt fräsch?
Bästa köpet , grymt snygg väst med nitar!
En vanlig rosa tröja, funkar till de mesta?= bra att ha!

Leopardmönstrad blus

Gråa stickade strumpbyxor

Svarta sammetsleggings

Grymma ormskinnsleggings (syns väldigt dåligt på bilden)

En jättesöt blus fick följa med mig hem också

Vit stickad tröja

Köpte också lite baslinnen i olika färger, alltid bra att ha ?

2 kommentarer:

  1. Ofta du ska få den där garderoben din lilla jävla skitunge! Nu blir jag lack, vill fan också ha en. fett snygga kläder btw, du köpte samma leopardtröja som jag ser jag ;) grymt nice

    SvaraRadera
  2. Haha, du borde inte flyttat helt enkelt ! (a) Dock så visste pappa inte om de funkar, det går tydligen elgrejjer genom den väggen. Men det vore fett fräscht!

    Ja, mammsen tyckte om den så mycket, så då får man ju passa på! :) Tack flisan <3 ((:

    SvaraRadera